Märkligt besked om kommentarer

 Fortsättningsvis kommer jag inte att publicera kommentarer från blogginnehavare som inte själva publicerar mina kommentarer på sin egen blogg!
 
Detta hittade jag på en annan blogg. Beskedet börjar med flertal och slutar med ental. Mitt besked till dem, som eventuellt vill kommentera, är att varje kommentar bedöms för sig. För närvarande är ingen avstängd från att kommentera, och det har ingen varit sedan bloggens tillkomst. Om jag inte skulle publicera en kommentar, så betyder ju inte det att den personen är avstängd från att kommentera.
 
Tilägg:. Det visar sig nu att jag hade missat att publicera en kommentar från den bloggare, som skrivit att hon inte fortsättningsvis kommer att publicera kommentarer, etc  Jag hade helt enkelt slutat titta om det kommit in några kommentarer. Men nu är den kommentaren publicerad.Under inlägget "Respekt för demokratin". Jag ber om ursäkt för förbiseendet!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0