Inget bloggförbud

Jag har inte givit mig själv bloggförbud, om nu någon trodde det. Det är bara så oinspirerande, när kursivering och styckeindelning inte fungerar. Dn som gav sig själv bloggförbud ett tag framöver lyckades däremot hålla detta under bara fyra dagar. Nu är hon igång igen, med två inlägg redan idag. Som vanligt är den där prästbloggen som upprör. Jag blir så fruktansvärt trött i ögonen av att läsa den, så nog förstår jag att hon blir på dåligt humör av densamma. Det är lätt att tycka sig se sådant som inte står där, inte ens där (!) och bli ännu mer upprörd. Det brukar gå ut över mig. Nog borde man i stället njuta av livet i denna ljuva sommartid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0