Ang bloggpaus

Jag hoppas återkomma med inlägg om intressanta ämnen som inte har med någon speciell person att göra. Som framgör av inlägget "En dementi?" så menar vederbörande att något som jag skrivit (det som dementeras) inte är sant. Av det senaste inlägget på hennes blogg framgår att mer, som jag skrivit, inte är sant. Varför skulle jag döja att hon tycker så? Jag är ingen person som medvetet ljuger. Om någon kan visa för mig att jag haft fel, så är jag inte rädd för att erkänna det. I annat fall får det räcka med en dementi från vederbörande själv. Det finns nu ingen anledning att skriva mer om detta. Att någon tycker att det jag har skrivit är förvridet och förvänt, får jag stå ut med. Själva ¨påståendet att så skulle vara fallet är ju ingen anklagelse mot mig att vara en ond människa. Jag tycker att det är otroligt sorgligt att det har blivit så här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0