En dementi?

Det är något fel på bloggen så att jag inte kan använda fet stil eller kursivera. Jag har naturligtvis inte skrivit någora medvetna lögner, men jag kan ha använt ett ordval som kan ge upphov till missupfattningar. Om jag själv har missuppfattat något, har jag naturlitvis inget intresse av att detta inte ska rättas till. Men jag är inte övertygad, Det finns en skrift, som hon själv har skrivit, om det som skedde. Jag har emellertid inte tid att leta fram den, eftersom jag inte minns var den finns efter flyttningen hit. Jag tror att hon är alldeles för upprörd nu för en saklig diskussion. Och naturigtvis har hon rätt i att det har gått många år och vill hon inte "rota" i det, så behöver vi inte. Men vad som betyder något för mig är alla beskyllninganra mot mit för medveten lögn i avsikt att "förtala" henne. Jag vill inte alls undanhålla mina egna bloggläsare något som hon har skrivit på sin blogg, nämligen: "Min arbetsgivare hotade mig, för att jag yttrade mig i pressen. Men något avskedande har jag aldrig fått! "

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0