Helt egotrippad

Mrs har kommenterat föregående inlägg på den här bloggen på sin egen blogg, där hon har skrivitL
 
" Jo, vi skickade några mejl för ett tag sedan, och jag hade inte svarat om Mr hade ringt. För precis som jag sade när han stod i dörren på väg ut - Om du går nu, så är det definitivt slut!

Det handlade inte alls om att inte vara önskvärd, och jag grälar inte inför folk, så jag vet inte vad det är för trams han skriver idag."
 
Svart på vitt. Jag var inte önskvärd. Under två dagar hade hon tjatat om att jag skulle åka hem tidigare än vi kommit överens om, Och nu var vi inne på tredje dagen
 
Om du går nu, så är det definitivt slut! 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0