Beriktigande

Det är riktigt att jag har tagit kontakt med två  personer i den andra bloggarens omgivningar för att förmå dem att påverka henne att stoppa hennes förtal av mig på nätet. Jag kommer att kalla dem och några till som vittnen, om hon lyckas få till en rättegång, bl.a. en person till vilken jag har framfört min uppskattning av henne. En person hade jag ringt upp för att dementerna hennes lögner om mig, vilka jag själv hade hört.
 
Jag kommer också att göra ett allmänt upprop till hennes bloggläsare. De vet att hon har lagt ut förtal mot mig på sin blogg, och när de har legat där under någon dag, så har hon raderat dem och trott att därmed är bevisen för hennes förtal mot mig borta. Senast detta hände var bara för ett par dagar sedan. Det inlägget har jag sparat i min dator.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0