Ingen ytterligare kommentar

"Min mentala utmattning efter flera års kamp, nedvärderingar och påhopp börjar släppa."
 
Jag kunde ha skrivit det själv. Men det är någon annan som har skrivit om mig. Mannen är ju alltid skyldig, och kvinnan alltid ett offer. Naturligtvis blir jag inte glad av att läsa sådant, och det var också anledningen till att jag  för några dagar sedan skrev till vederbörande "Du ät inte till någon glädje".. Det hade varit så enkelt att vara mig till glädje. Det hade räckt med att avstå från "kampen" och nedvärderingarna, Är anfall i något slags förebyggande syfte verkligen det bästa försvaret, om man vill ha fred?
 
Jag har ingen ytterligare kommentar.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0