Göran Hägglund ingår samkönat äktenskap med kvinna

Denna dag uppfattas många nyheter felaktit som aprilskämt. Idag beslsutar riksdagen om den nya äktenskapslagen. Som ett sista desperat försök att blidka de övriga partierna att ställa upp på kd:s civilrättsliga registreringslag,. har nu kd-ledaren Göran Hägglund "kommit ut" och berättat att han är bisexuell. Hägglund antas ha sagt: "När jag som är bisexuell vill att min läggning ska reistreras av en statlig myndighet,, så förstår ni  vl att alla bisexuella står bakom mig.

Bloggen erkänner att det ger ökad tyngd åt argumenten om man själv är bi.

Bloggen har forskat vidare i ärendet och kan nu avslöja obekräftade sensationella uppgifter om att Hägglund ska gifta sig med en kvinna.

- Ja, men då blir det ju ett särkönat äktenskap, invänder bloggen.

- Nej inte alls, svarar Hägglund. Det är min kvinnliga sida som ska gifta sig med en kvinna.

Bloggen söker upp den tilltänkta, som är riksdagsledamoten Birgitta ohlson, fp. Hon menar emellertid att det är hennes manliga sida som ska gifta sig med Göran Hägglund. Och då blir ju äktenskapet särköönat, fastän tvärtom.

Obs: Ingen av de intervjuade personere var visat legitimation eller på annat sätt styrkt att de är samma prson, som de utger sig för att vara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0