En ministergroupie?



Attraktiv ung man i sina bästa år, som säkert kan sätta många äldre moderatgroupies s. fantasier i rörelse. Se bara på händerna!



Jag har lovat att skriva något om ex-minister Sven Otto Littorins moral. Problemet är att jag inte vet vilken moral han har, utan måste diskutera olika alternativ, typ skyldig, oskyldig, engångsföreteelse eller vana? Och då får inte ens alternativet saknas, att ministern har uppvaktats av en groupie.

Har ministern rentav fått betalt för att ha sex med en groupie?

Groupies är nämligen beredda att betala nästan hur mycket som helst för att ha sex med sin idol. Men då handlar det förstås snarare av kostnaderna för att komma inom kyssavstånd från idolen, än om ekonomisk ersättning till idolen för sexet. Men det förekommer nog också, speciellt inom rock- och idrottsvärlden.

Det är knappast acceptabelt om en högt uppsatt politiker har sex med en groupie. Och om politiker uppvaktas av groupies, så torde det vara unga snygga regeringsledamöter.

Jag har svårt att tänka mig att en groupie skulle slänga ut pengar på resor och hotellrum för att ha sex med en kommunfullmäktigeledamot i min egen ålder. Men vem vet?

Men det är nog lätt att falla för en groupies kärlskeförklaringar, om man lider av en djup depression. Och det har ju ex-minister Sven Otto Littorin sagt att han har.

Kan man tänka sig att en groupie som inte har lyckats få sin idol i säng, eller bara har lyckats förföra honom en enda gång hämnas genom att gå till media, exempelvis Aftonsnuskan?

En groupie, som har gått till världshistorien är Monica Lewinsky, som hade sex med USA-presidenten Bill Clinton i Vita Huset. Gränsen mellan groupie och älskarinna är nog ganska flytande.

Att Sven Otto Littorin har fallit offer (om det uttrycket kan användas - det var kanske ytterst angenämt) för en groupie är inte ens en spekulation. Utan bara en alternativ förklaring, som måste tas med i beräkningen när vi diskuterar ex-ministerns moral, utan tillgång till andra uppgifter än Aftonsnuskans sensationsreportage.

Man kan för övrigt fråga sig hur många vänstergroupies som Lars Ohly har blivit uppvaktad av, och vilken framgång de har haft.

Det finns de som inte alls gillar att jag ifrågasätter journalisters heder och dessutom kallar en tidning som stoppades av censuren övr 30 gånger i början av 1800-talet för "Aftonsnuskan".

En av mina argaste kritiker har tagit till storsläggan:

"För jag påminna dig om att du anklagat den 30-åriga f.d. prostituerade kvinnan för högst tveksamma motiv bakom sin historia. Du har till och med ifrågasatt hennes EXISTENS!"

Tja, inte har hon bevisat sin existens för mig! Såvida jag inte har träffat henne utan att veta om att hon varit prostituerad. Man får absolut inte ifrågasätta medias källor?

Och nu ifrågasätter jag om hon verkligen har varit prostituerad? Det är väl det värsta en man kan utsätta en kvinna för, tvivla på att hon är en hora! Ja, det här med moral....

Antag att hon bara är en besviken groupie?

Nu får nog prästen Karin Långström-Vinge i Skövde skynda sig och skriva en motion till kyrkomötet. Kyrkostyrelsen måste göra en teologisk utredning om groupies eventuella syndfrihet! De älskar säkert sina idoler...

Katolska kyrkan får tillfrågas om dogmen om påvens ofelbarhet även gäller pastorsadjunkten och tillika den politiska chefredaktören på Aftonbladet Helle Klein.

Det finns absolut inga kvinnor som vill ha sex med berömda män, så det så!
Och ingen kan vara både prostituerad och groupie, så det så!

Gudomsord uppenbarade av Aftonbladet...



Groupie, älskarinna eller prostituerad? I sexualneurosernas
Sverige finns bara det
sistnämnda alternativet. Det var
presidenten som utnyttjade Lewinsky och inte tvärtom!


Kontakt: [email protected]
Det går också bra att skriva kommentar.


Läs även:
http://motdrevet.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0