Äntligen: Min epostadress

 


Det har hittills bara varit möjligt, om man inte tillhör den snäva personkrets som känner till min privata epostadress, att få kontakt med mig genom att skriva en kommentar och be mig ta kontakt. Anledningen är att jag inte har velat lämna ut min privata epostadress, som jag nu har haft under ett par år. Innan dess hade jag en annan epostadress, men den hackades av sverigedemokrater, som gick in och raderade bevis för att brottslig verksamhet.

En känd missionärsson, som har ledande uppdrag för sverigedemokraterna hade skickat grovt förtal till flera personer, varav en hade skickat vidare till mig. Samma missionärsson, som alltså har varit ute med sin pappa på missionsfälten och sett hur lata och kriminella de blivande invandrarna är redan innan de emigrerar till Sverige, hade även skickat mejl med rasistiskt innehåll direkt till mig. Det är dessa mejl, som har raderats för att de inte skulle kunna användas som bevis i rättegångar om förtal och hets mot folkgrupp. Samma sd-potentat har nu polisanmälts av en partikamrat för förtal mot denne.

Dessutom har sverigedemokraterna polisanmälts för dataintrång av en tidigare medlem, som har barn tillsammans med invandrarkvinna. Denne person hade blivit medlem i sverigedemokraterna efter skilsmässa från denna kvinna på grund av för stora kulturella skillnader för att äktenskapet skulle fungera. Om hon inte att hade kommit till Sverige, hade han naturligtvis inte gift sig med henne, utan hade kanske hittat en svensk kvinna. Så kan man förtås också resonera.  Kulturskillnader men inte rasskillnader. Men som medlem i sverigedemokraterna hade han fått negativa kommentarer om sina barns hudfärg, och därför gått ur partiet. Varefter mejl i hans privata epost hade raderats av hackare.

Jag har nu alltså skapat en särskild epostadress för bloggläsare, som inte har tillgång till min privata epostadress. Så att ni kan skicka meddelanden, som ni vill ska stanna mellan oss. Jag är naturligtvis mycket intresserad av eventuellt förtal mot mig. Vi står ju i början av en valrörelse och jag tänker inte tiga om vilka partier jag tycker illa om. Och det har ju hänt förr att kritiserade politiska motståndare har försökt tysta mig genom just förtal. Det står klart att en del av det förtal, som sverigedemokraterna har spridit, ursprungligen kommer från kristdemokraterna och har samband med min kritik drogliberalismen i kd.

Då personer som själva är heltnykterister faktiskt menar att alkohol och illegala droger är medicin mot en bakomliggande sjukdom, som gör "de sjuka" kriminella och våldsbenägna. Nackdelen med alkoholen och de illegala drogerna skulle alltså vara den ojämna (och osäkra) tillförseln med åtföljande mer eller mindre kraftiga humörsvängningar - samt kroppsliga biverkningar. Och då skulle botemedlet vara läkarsförskrivet knark i väl avpassade doser, som ska tas livet ut. Så är missbrukaren "härligt frälst" från sin "sjukdom", hallejuja!

Därför skulle jag osynliggöras och frysas ut i både politiken och församlingslivet, och detta tarvade ju en "förklaring". Nåväl, nu har jag alltså skaffat en särskild epostadress för mina bloggläsare. Lägg märke till att epostadressen har en snarlik uppbyggnad som bloggadressen. Lätt att komma ihåg!

Min bloggadress: larsflemstroms.blogg.se
Min epostadress: [email protected]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0