Glad midsommar!

Jag önskar alla mina läsare en glad midsommar, men i synnerhet dig som har kallat mig "vansinnig" etc på den egen blogg. Det är väldigt skönt, och är ingen ironi i detta. Jag tycker inte om att bli utmålad som lögnare, som något som vill skada, etc. Men bli vansinnig, ha sjuka fantasier o.s.v. är sådant som man kan drabbas av utan att ha några onda avsikter med det. Det är livets gång. Själv har du drabbats av svår ångest, enligt vad du själv har skrivit. I det tillståndet är det lätt att bli väldigt rädd utan orsak, att tro andra människor om ont, o. s.v. Bakom detta finns inte heller några onda avsikter. Tror man att man är angripen, är det lätt att slå tillbaka (i ditt fall verbalt) utan att ha tänkt sig för. Var nu glad åt allt det vackra och försök förstå att du är älskad och uppskattad för allt bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0