Bloggen öppnas

Bloggen har varit stängd under drygt sju månader, och har alltså inte kunnat läsas av någon annan än mig. Den öppnas igen från och med i dag. Anledningen till stängningen var illojalt agerande av någon som jag räknat som min vän. Den personen verkar jag nu ha skiljts från för alltid. Jag känner mycket stor sorg. Men återigen har jag fått bevis för att vänskapen med mig inte har varit högt prioriterad. På denna blogg har jag tänkt skriva om personligt samt allmänna ämnen. Det kommer inte att vara många läsare, om ens någon, efter nystarten. Det har känts lite meningslöst att skriva på en egen blogg med några tiotal läsare, när jag har kunnat nå hundratals genom att skriva kommentarer på andras bloggar. Detta gäller i särskilt hög grad min politiska blogg, som också återöppnas nu i kväll. Dess adress är: motdrevet.blogg.se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0