Vill vara värst

detHon har återigen lagt ut privat mejlkonveration på sin blogg, sådant som inte varit avsett att läsas av andra. Visserligen inga sensatioonella avslöjanden, men vad angår det hennes bloggläsare vilken av mina släktingar som skulle begravas? Med detta ville hon ha sagt att jag inte har lämnat återbud hos besök hos henne, utan att hon har bestömt att jag inte ska komma,, Hon vill ju vara värst och visa att hon ar full kontroll. Närmare sanningen, fastän inte sanningen om mig, var hon när hon skrev att hon är som de där kvinnorna som väntar utanför fängelset ¨på att deras män ska komma ut efter den senaste misshandelsdomen. 
 
Jag hade inte reagerat mot att hon skrev så, om det bara hade handlat om henne-  Det räsckte inte att hon "förtydigade" att hon inte har varit utsat för någon fysisk misshande. Jag hyar fått nog av hennes ryktesspridning. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0