Jämställdhet eller omvänd könsmaktordning?

Jag har återigen blivit utskälld på en annan blogg för min kritik av KD:s förhållande till religionsfriheten. Detta trots att jag på ingen sätt har kriitiserat bloggägarinnens engagemant i nämnda parti. Att jag kan ha ett eget - och berättigat intresse - av KD, efter att ha givit tio år av mitt liv till nämna parti som medlem betyder ingentin? Den omvända könsmaktordningen kräver att mannen rättar sig efter kvinnan. Själv har hon inte sparat på kriitiken mot partiet. Exempelvis i Pride-frågan. 
 
Jag sticker inte under stol med att jag vill se en mer restriktiv invandringspolitik. Men jag viker inte en tum från åsikten att dem  som vi har beviljat uppehållstillstånd i vårt land, deras mänskligar rättigheter ska respekteras fullt ut. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0